15494

Gezichtsmassage

Een gezichtsmassage verbetert de bloedsomloop van je huid en verjongt je gezicht. Het kan de huid ook steviger maken en liften, en rimpeltjes of wallen verminderen. Daarnaast is een lekkere gezichtsmassage goed tegen stress, waardoor je je ontspannen en rustig voelt.

Voetreflex

Alle organen, klieren en zenuwen zijn verbonden met punten onder de voeten. Door  een behandeling wordt het zelfhelend vermogen van het lichaam gestimuleerd.

Shiatsu Massage

Een andere naam voor deze Chinese massagevorm is acupressuur. Bij deze techniek worden vingers, handpalmen en zelfs ellebogen of knieën gebruiken om op het geklede lichaam te drukken.

Hotstone Massage

Op bepaalde punten van het lichaam worden verwarmde stenen gelegd die rijk zijn aan ijzer en magnesium. Deze massage geeft goede resultaten bij rugpijn, hoofdpijn, nekpijn, spierpijn en problemen met de luchtwegen.

a

AromaTouch is een zachte manier van aanraken. Door middel van strijkingen, niet vergelijkbaar met een gewone massage, worden 8 essentiële in vier stappen op het lichaam aangebracht.