15494

Gezichtsmassage

Een gezichtsmassage verbetert de bloedsomloop van je huid, het onderliggend bindweefsel en verjongt je uiterlijk. Een massage maakt de huid steviger, vernauwd de poriën en kan rimpeltjes en/of wallen verminderen. Daarnaast is een fijne gezichtsmassage een weldaad voor je gemoed, werkt het stress reducerend en ga je ontspannen weer naar huis.

Voetreflex

Een voetmassage is een weldaad voor het hele lichaam. Alle organen, klieren en zenuwen zijn verbonden met punten onder de voeten. Door  een behandeling wordt het zelfhelend vermogen van het lichaam gestimuleerd.

Shiatsu Massage

Een andere naam voor deze Chinese massagevorm is acupressuur. Bij deze techniek worden vingers, handpalmen en zelfs ellebogen of knieën gebruiken om op het geklede lichaam te drukken.

Hotstone Massage

Op bepaalde punten van het lichaam worden verwarmde stenen gelegd die rijk zijn aan ijzer en magnesium. Deze massage geeft goede resultaten bij rugpijn, hoofdpijn, nekpijn, spierpijn en problemen met de luchtwegen.

a

AromaTouch is een zachte manier van aanraken. Door middel van strijkingen, niet vergelijkbaar met een gewone massage, worden 8 essentiële in vier stappen op het lichaam aangebracht.